20 stycznia 2011

Kurczak curry z zielonym groszkiem.

Wczoraj nabyłam słoiczek pasty curry. Od razu wzięłam się więc za przygotowanie czegoś z tą przyprawą. Danie musiało być łatwe i szybkie do przygotowania, bo wróciłam z pracy baaardzo głodna. Po tym, jak zrobiłam samosy bardzo spodobało mi się połączenie curry i zielonego groszku. Na samosy przyjdzie mi jednak poczekać do lata, bo potrzebuję duuużo świeżej mięty do sosu i wolnego czasu do klejenia. Na razie musiałam zadowolić się czymś prostszym, ale też bardzo smacznym



Składniki:
  • podwójna pierś z kurczaka
  • 2 łyżki oleju słonecznikowego
  • paczka mrożonego groszku
  • ok. 1.5 szklanki ugotowanego ryżu
  • 2 łyżeczki pasty curry, łagodnej
  • sól

Przygotowanie:
  1. Kurczaka umyć i pokroić na centymetrową kostkę. 
  2. Olej rozgrzać mocno na patelni i wrzucić na nią kurczaka, a kiedy będzie dobrze podsmażony dodać pastę curry i smażyć jeszcze 5 minut. Dorzucić groszek - ja dodałam jeszcze zamrożony, więc podduszałam potrawę jeszcze ok. 15 minut. Dodać ugotowany ryż, posolić. 
  3. Potrawa jest z rodzaju jednopatelniowych – zdecydowanie dla osób niecierpliwych lub spieszących się :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jedzonkowo