27 września 2011

Muffiny urodzinowe z czekoladą

Babeczki zrobiłam koledze na urodziny. Była to moja pierwsza przygoda z masą cukrową... myślałam,  że będzie łatwiej! Ale liczy się gest! A że praktyka czyni mistrza zamierzam w przyszłości uszczęśliwiać babeczkami jeszcze wiele osób!


Składniki:
  • 220 g miękkiego masła
  • 150 g cukru
  • 210 g mąki pszennej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 jajka
  • 4 płaskie łyżki kakao
  • 50 g drobno posiekanej gorzkiej czekolady
Czekoladę posiekać na małe kawałeczki. Wszystkie pozostałe składniki włożyć do miski i zmiksować na gładką masę. Nałożyć do foremek na muffinki, do 1/2 wysokości, bo bardzo rosną! Piec w temperaturze 170 stopni przez 20-25 minut.

Moje muffinki zostały udekorowane plasteliną cukrową i serkiem mascarpone – były słodkie, więc nie dodałam już cukru do kremu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jedzonkowo