21 czerwca 2012

Sernik z białą czekoladą i truskawkami na herbatnikowym spodzie

Ten przepis nie mógł się doczekać publikacji... Sernik został zrobiony na dzień mamy zniknął szybko podczas ogrodowego posiedzenia. Dość słodki, bardzo kremowy i prosty w wykonaniu. Należy go zrobić, dopóki są truskawki, chociaż pewnie z innymi owocami (także mrożonymi) będzie bardzo dobry.


Składniki:
* duże opakowanie herbatników (ja użyłam wieloziarniste)
* 300 gram sera do serników – takiego o lżejszej konsystencji niż twaróg
* 300 g białej czekolady
* truskawki
  1. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, przestudzić.
  2. Przestudzoną czekoladę wymieszać z serem.
  3. Formę do tarty wyłożyć herbatnikami, wyłożyć masę serową i udekorować truskawkami.
  4. Wstawić do lodówki na kilka godzin lub na całą noc.
Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Apetycznie się prezentuje i rzeczywiście nie ma przy nim dużo pracy. W sam raz dla takich leniwców jak ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale i kusi na całego;) Ciekawi mnie tylko jaki był w przekroju;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czekoladę gdzie wlać? z serem razem zmieszać czy herbatniki skleić?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, prawda, czekolada do sera :)
    W przekroju lekko maziowaty, w oryginale była jeszcze żelatyna, ale pominęłam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jedzonkowo