16 marca 2013

Pancakes z owocami, serkiem śmietankowym i miodem

Wszyscy wiemy, że truskawki najlepsze są latem i że nie warto korzystać z "gotowców", ale wyszło wreszcie słońce, a ja poczułam potrzebę zjedzenia czegoś kolorowego i słodkiego. Truskawki, kiwi i banany a do tego naturalny serek homogenizowany i trochę miodu. To śniadanie zdecydowanie zapewniło mi dobry humor na cały dzień!






Od mojego lubego dostałam z Meksyku produkt, który bardzo mi się tam spodobał - mąkę do pancakes. Jest to mieszanka mąki, proszku do pieczenia, odrobiny cukru i pewnie jeszcze kilku innych składników. Wystarczy dodać mleka, jajko i troszkę stopionego masła w proporcjach podanych na opakowaniu i wychodzą pachnące wanilią puszyste naleśniki :).

Niestety, nie wiem gdzie coś takiego można kupić w Polsce więc krótko cieszyłam się tym prostym w użyciu produktem. W sieci jest mnóstwo niezłych przepisów na naleśniki - jak wypróbuję i sfotografuję własnoręcznie, to podam!


2 komentarze:

Copyright © 2014 Jedzonkowo