3 września 2013

Muffinki z borówkami



Marzyły mi się jagody, ale koniec końców muffinki wyszły z borówkami. Lekko lepki środek i chrupiąca skórka powodują, że muffinki są idealne do szklanki zimnego mleka i do filiżanki gorącej kawy...

Wykorzystywałam już kiedyś dość podobny przepis na ciasto muffinkowe i muszę przywołać go jeszcze raz, bo jest niezawodny i pyszny!

Składniki:
* 220 g mąki
* 100 g cukru
*1/2 szklanki oleju
* 3/4 szklanki mleka
* 1 jajko
* szczypta soli
* 1 łyżeczka proszku do pieczenia
* borówki

  1. Mąkę przesiać, wymieszać wszystkie składkiki suche w misce.
  2. W drugiej misce wymieszać wszystkie składnkik "mokre".
  3. Wlać składniki mokre do suchych i lekko wymieszać nie przejmując się grudkami.
  4. Piec ok. 20 minut w 180 stopniach.

2 komentarze:

  1. Ja też ostatnio chciałam muffiny z jagodami, ale jednak znalazłam tylko borówki i nie okazało się to złym wyjściem, więc Twoje muffiny z pewnością też są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jedzonkowo