21 czerwca 2014

Shake truskawkowo-bananowy z kaszą jaglaną



Powinnam chyba sprofilować mojego bloga jako bloga z ekspresowymi przepisami... no, bo lubię gotować, ale rzadko kiedy mam czas i chęci na stanie w kuchni godzinami.

Największym problemem są w naszym domu śniadania – mieszkając kiedyś (krótko!) z kuzynem i jego żoną nie mogłam wyjść z podziwu, że potrafili wstawać w środę o 5.30 żeby razem sobie smażyć naleśniki na śniadanie, podczas gdy ja na autopilocie byłam w stanie jedynie wyjąć kromkę chleba i zjeść ją z czymś przypadkowo chwyconym z lodówki.

Ostatnio zakochałam się w kaszy jaglanej – wcześniej nie lubiłam jej, a dokładniej nie smakowała mi z mięsnymi sosami - kiepska konsystencja, mdły smak, ble! Ale na słodko, to zupełnie inna bajka. Gotuję jej więcej i trzymam w zamkniętym pojemniku. I robię koktaile, o takie:

Koktail truskawkowo-bananowy z kaszą jaglaną:
* garść truskawek
* banan
* 3-4 łyżki ugotowanej kaszy jaglanej
* mleko sojowe / kokosowe / zwykłej / jogurt / maślanka - czyli co akurat sięgnę z lodówki
* łyżeczka miodu do smaku – chociaż w wersji z bananem nie jest to konieczne.
  1. Wszystkie produkty umieścić w pojemniku miksera (u mnie taki pojemnik ma ok. 700 ml - akurat na dwie solidne szklanki koktailu.
  2. Zmiksować.
  3. Smacznego!




1 komentarz:

Copyright © 2014 Jedzonkowo