29 listopada 2014

Moje wypieki i Desery – must have na każdej półce.

Bloga Moje Wypieki raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Co tu dużo mówić – to jeden z najlepszych, według mnie blogów kulinarnych, powalający ilością wpisów, jakością zdjęć i niesamowitą konsekwencją autorki w uzupełnianiu go o nowe wypieki. Gdy szukam inspiracji na ciasta bardzo często zaglądam na tą stronę – właściwie trudno znaleźć przepis, którego już tam nie ma. Dlatego fakt, że powstała pierwsza książka, a niedawno też druga, bardzo mnie ucieszył.

Mam obie książki Doroty Świątkowskiej, dlatego postanowiłam zamieścić je w jednym wpisie, bo poniekąd stanowią całość i uzupełniają się. Przepisy są podzielone na kategorie – w pierwszej książce według rodzajów wypieków, w drugiej tematycznie, każdy z nich jest zilustrowany przepięknymi zdjęciami, instrukcje są jasne i łatwe do zrozumienia – nawet w tych bardziej skomplikowanych przepisach (co moim zdaniem przekłada się też na popularność bloga i fakt, że chętnie się tam wraca). Na końcu znajdują się jeszcze praktyczne porady. Graficznie również oba wydawnictwa stanowią całość – czasem po prostu siadam i pod pretekstem szukania przepisu do upieczenia przeglądam książki w tę i z powrotem, bo bardzo, ale to bardzo mi się podobają!

Wyszło trochę jak pean na cześć Moich Wypieków, ale co ja mogę zrobić?
To po prostu świetne wydawnictwo – oby takich więcej!






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jedzonkowo